I. Polityka prywatności
Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
1. Informacje ogólne
- Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://www.rybacka10.pl/
- Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Uroczy apartament nad Bałtykiem ul. Rybacka 10J 82-103 Jantar
- Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: rybacka010@gmail.com
- Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
- Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
- Prowadzenie systemu komentarzy
- Obsługa zapytań przez formularz
- Realizacja zamówionych usług
- Windykacja należności
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
- W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
- Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
3. Hosting
- Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: cal.pl
4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- firma hostingowa na zasadzie powierzenia
- kurierzy
- operatorzy pocztowi
- kancelarie prawne i windykatorzy
- banki
- operatorzy płatności
- operatorzy systemu komentarzy
- Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości).
- Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
- dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- oraz przenoszenia danych.
- Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu..
- Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
5. Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu rezerwacji lub kontaktu, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
6. Logi Administratora
- Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
7. Istotne techniki marketingowe
- Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
8. Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Urządzenia mobilne:
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej Polityki Prywatności. Wszelkie zmiany zostaną opublikowanie na tej podstronie.
II. RODO
Od 25 maja 2018 r. obowiązują nowe unijne przepisy, wprowadzające spójne zasady ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej, tzw. rozporządzenie RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uroczy apartament nad Bałtykiem , ul. Rybacka 10J, 82-103 Jantar.
W sprawach, dotyczących Państwa danych osobowych prosimy kontaktować się mailowo pod adresem rybacka010@gmail.com, telefonicznie pod numerem: 736 855 449 lub korespondencyjnie, poprzez skierowanie pisma w sprawie danych osobowych na adres Administratora.
2. Administrator przetwarza następujące dane osobowe:
- imię (imiona),
- nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- numer rejestracyjny pojazdu parkującego w hali garażowej,*
- miejsce zamieszkania,*
- numer rachunku bankowego,*
* o ile zostały zawarte na wyciągach bankowych lub przekazane nam z Państwa inicjatywy
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu:
- przyjęcia i realizacji rezerwacji pobytu lub korzystania z wyznaczonego miejsca postojowego w hali garażowej
- weryfikacji Państwa tożsamości,
- realizacji umowy zakwaterowania,
- rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej,
- ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń,
- realizacji innych świadczeń, np. zwrot rzeczy pozostawionych podczas pobytu,
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, pozwalający przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy. Dotyczy to także przetwarzania danych osobowych w związku z podejmowaniem działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Dane dzieci takie jak rok urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek.
Podstawą prawną przetwarzania danych, jest też art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody.
Prawnie uzasadniony interes administratora (np. dochodzenie roszczeń) uprawnia do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
4. Państwa dane pozyskujemy bezpośrednio od Państwa:
– w wyniku skierowania do nas informacji (zapytania) poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej,
– dokonywania rezerwacji (telefonicznie lub e-mail),
– dokonywania płatności i rozliczeń, w tym wystawiania dokumentów zapłaty,
– realizacji umowy,
– kierowania do nas próśb, dotyczących odesłania rzeczy pozostawionych.
5. Dane osobowe będą udostępnianie następującym podmiotom:
Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć podmioty świadczące na rzecz administratora usługi bankowe, księgowe, pocztowe, dostawy lub utrzymania systemów informatycznych, z zakresu pomocy prawnej, a także współpracujące w zakresie realizacji usług oferowanych przez Administratora.
6. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie lub do czasu ich usunięcia.
7. W stosunku do swoich danych mają Państwo następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych i uzyskania ich kopii – art. 15 RODO,
- prawo do sprostowania, poprawiania, uzupełniania danych osobowych – art. 16 RODO,
- prawo do usunięcia danych osobowych – art. 17 RODO,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – art. 18 RODO,
- prawo do przenoszenia swoich danych osobowych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub b RODO – art. 20 RODO,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO – art. 21 RODO,
- prawo do cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych, w przypadku, kiedy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, bez względu na legalność tego przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody,
- prawo do wniesienia skargi w przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza RODO.
Organem właściwym do rozpatrywania skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa
8. Informacja o dobrowolności podawania danych osobowych
Poza przypadkami określonymi w przepisach, podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednakże ich nie podanie skutkuje brakiem możliwości realizacji oczekiwanej przez Państwa usługi.
9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Podejmowane wobec Państwa przez administratora decyzje nie będą się opierały wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.